ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ “Η ΠΗΓΗ”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22/1/2023 η εκλογοαπολογιστική Γ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Γέρακα “Η ΠΗΓΗ” παρουσία πολλών μελών και φίλων του συλλόγου. Την κοπή της πίτας εκανε ο δήμαρχος Παλλήνης Αθανάσιος Ζούτσος.

Οι Εκλογές θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023 από 10:00-18:00 στα γραφεία του συλλόγου.

 

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διήμερο φιλανθρωπικό Xριστουγεννιάτικο Bazaar του συλλόγου “Η ΠΗΓΗ”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διήμερο Xριστουγεννιάτικο Bazaar του συλλόγου “Η ΠΗΓΗ” του Γέρακα το Σαββατο 3 και την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022 το οποίο έλαβε χώρα στα γραφεία του συλλόγου, Έβρου 25 στο Γέρακα.

Read More

ΝΕΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΜΕΧΡΙ 30/4/2023

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΠ ΓΕΡΑΚΑ
(ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ)

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2106617650
EMAIL: d.geraka@kep.gov.gr

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ: 08.00-19.15

ΠΕΜΠΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 08.00-15.15

ΤΟ ΚΕΠ ΓΕΡΑΚΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΠΟ 08.00-13.15

((3/12, 10/12, 7/1, 14/1, 4/2, 11/2, 4/3, 11/3, 1/4 και 8/4)

 

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΠ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
(ΠΕΝΤΕΛΗΣ & ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ 1)

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2106664747
EMAIL: d.pallinis-attikis@kep.gov.gr

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 08.00-15.15

ΠΕΜΠΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08.00-19.15

ΤΟ ΚΕΠ ΠΑΛΛΗΝΗΣ  ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΑ 2 ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΠΟ 08.00-13.15

(17/12, 21/1, 28/1, 18/2, 25/2, 18/3, 22/4 και 29/4)

 

*ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΕΠ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΑ 24/12/2022, 31/12/2022 ΚΑΙ 15/4/2023 ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή συλλόγου “Η ΠΗΓΗ” στο Ναύπλιο

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022 η ημερήσια εκδρομή του συλλόγου “Η ΠΗΓΗ” στο Ναύπλιο. Η συμμετοχή των μελών και φίλων του συλλόγου ήταν μεγάλη και με σύμμαχο τον καλό καιρό περάσαμε μία μοναδική μέρα ξενοιασιάς στο όμορφο Ναύπλιο.

Η βόλτα με το τρενάκι μας έδωσε την ευκαιρία να επισκεφθούμε τα πιο σημαντικά αξιοθέατα του ιστορικού κέντρου και στη συνέχεια ακολούθησαν οι βόλτες στα σοκάκια της Παλιάς Πόλης. Νωρίς το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, χαρούμενοι και ανανεωμένοι.

Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή σας και ελπίζουμε να σας δούμε στην επόμενη εκδρομή.