ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

Σε συνέχεια των δράσεων της «ΠΗΓΗΣ» πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας στα γραφεία του Συλλόγου την Κυριακή 20 Νοεμβρίου.

Τα μέλη και οι φίλοι του Συλλόγου θαύμασαν τις δημιουργίες των Κυριάκου Σωτηρχέλλη και Παναγιώτας Αντωνίου, δείχνοντας έντονο ενδιαφέρον και γι’ αυτή την μορφή τέχνης και πολιτισμού.

Έκθεση Αγιογραφίας και Ζωγραφικής στην “ΠΗΓΗ”

Την Κυριακή 20 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία του συλλόγου “Η Πηγή” Έκθεση Ζωγραφικής και Αγιογραφίας  από τις 10:00-17:00.

Θα παρουσιαστούν έργα των μελών και φίλων του συλλόγου:

  • Κυριάκου Σωτηρχέλλη,
  • Παναγιώτας Αντωνίου και
  • Έφης Χατζηνάσου

 

 

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της “ΠΗΓΗΣ” με τίτλο “100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ – Μικρασιατικός Ελληνισμός Ιστορία – Λαογραφία – Πολιτισμός”

Η κορυφαία εκδήλωση της «ΠΗΓΗΣ» για τη φετινή χρονιά με τίτλο «100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ – Μικρασιατικός Ελληνισμός Ιστορία – Λαογραφία – Πολιτισμός» πραγματοποιήθηκε με τεράστια επιτυχία, την Κυριακή 6 Νοεμβρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα. Η βραδιά ήταν αφιερωμένη στα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Μια σημαντική επέτειο που δεν μπορούσε να αφήσει αδιάφορο τον παλαιότερο πολιτιστικό σύλλογο του τόπου μας.

Ήδη από τον περασμένο Γενάρη στην τότε εφημερίδα και τώρα περιοδικό «Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ» υπάρχουν 2 άρθρα σε κάθε τεύχος αφιερωμένα στα 100 χρόνια. Μια θεματολογία που ήταν συνέχεια μιας εξίσου σημαντικής επετείου, των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 και που δυστυχώς οι υγειονομικές συνθήκες δεν μας επέτρεψαν να κάνουμε μια ανάλογη παρουσίαση.

Η εκδήλωση ήταν ένα ταξίδι που ξεκινούσε από τον Πόντο και έφτασε μέχρι το σήμερα. Οι ομιλητές Άννα Σπυροπούλου (Φιλόλογος, Ιστορικός), Δέσποινα Δαλιάνη (Ιστορικό μέλος του Συλλόγου και απόγονος Μικρασιατών) και Αντώνης Παυλίδης (Καθηγητής, Ιστορικός, Συγγραφέας) ήταν καθηλωτικοί. Kάλυψαν το ιστορικό και το πολιτικό πλαίσιο της εποχής, την καθημερινότητα της ζωής στην Σμύρνη και τις προκλήσεις για το μέλλον.

 Η κα Σπυροπούλου αναφέρθηκε στα αίτια και το γεγονός της Μικρασιατικής καταστροφής, η κα Δαλιάνη μας γέμισε γνώση και συγκίνηση αναφερόμενη στον εξαιρετικό πολιτισμό που χάθηκε, ενώ ο κος Παυλίδης με τη παρουσίαση του και με μια διαφορετική προσέγγιση έφτασε από τον Πόντο στο σήμερα και μας απέδειξε με ποιο τρόπο οι συγκεκριμένες γενοκτονίες επηρέασαν και επηρεάζουν την πολιτική και ιστορική ζωή πολλών λαών δίνοντας μας όπως χαρακτηριστικά είπε «γροθιά στο στομάχι».

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς από το ποντιακό συγκρότημα της Ένωσης Ποντίων Μελισσίων ενώ στον προθάλαμο του Πολιτιστικού υπήρχε έκθεση φωτογραφίας με 100 σπάνιες φωτογραφίες από τον μικρασιατικό πολιτισμό.

Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο Διευθυντής του Περιοδικού “Η Φωνή του Γέρακα” Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου και την επιμέλεια παρουσίασης και επεξεργασίας του φωτογραφικού υλικού της έκθεσης και της παρουσίασης είχε ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Χριστόφορος Πολυδώρου

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αλέξανδρο Σαργό για τη φωτογραφική κάλυψη της εκδήλωσης.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλα τα μέλη, τους φίλους και τις φίλες που υποστήριξαν την προσπάθεια αυτή. 

 

Πραγματοποιήθηκε η συνάντηση γυναικών για καφέ στα γραφεία της “ΠΗΓΗΣ”

Ένα πολύ ευχάριστο απόγευμα πέρασαν οι γυναίκες της «ΠΗΓΗΣ» την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου στα γραφεία του συλλόγου. Σε μια συγκέντρωση αυστηρά για γυναίκες πάνω από 30 κυρίες ήπιαν τον καφέ τους με τα ανάλογα βουτήματα και φυσικά με την ανάλογη κουβεντούλα.
Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη ώστε μετά από απαίτηση των παρευρισκόμενων κυριών αποφασίστηκε από το Δ.Σ. η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ κάθε μήνα να είναι η
Παρασκευή των γυναικών.

Το ραντεβού στην «ΠΗΓΗ» ανανεώνεται για την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου.

100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ – Εκδήλωση του συλλόγου “Η ΠΗΓΗ”

100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΒΕΣΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γέρακα “Η ΠΗΓΗ” συμμετέχει στις εκδηλώσεις της Κ.Ε.Α.Π.Π του Δήμου Παλλήνης “ΠΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ”. Η φετινή χρονιά είναι αφιερωμένη στα 100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή. Κάθε τεύχος του περιοδικού έχει 2 άρθρα, ένα ιστορικό των γεγονότων και ένα πολιτιστικό για την Μικρασία που χάθηκε. Η κορύφωση της τιμής για τα 100 χρόνια είναι η εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 6 Νοεμβρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα με τίτλο “ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑ – ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ -ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ”.
Θα παρελάσουν από τα μάτια μας εικόνες από τον Πόντο έως τη Σμύρνη, από την θαυμαστή πολιτιστική κληρονομιά που μας άφησαν οι Μικρασιάτες παππούδες και γιαγιάδες μας έως τις ιστορικές τελευταίες στιγμές της Σμύρνης.
Στην είσοδο του Πολιτιστικού (φουαγιέ) θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας εκείνης της περιόδου. Χορευτικά συγκροτήματα με παραδοσιακές στολές Πόντου και Σμύρνης θα πλαισιώσουν την εκδήλωσή μας, όπως και το κέρασμα με Μικρασιάτικα εδέσματα.
Στην εξιστόρηση ο Αντώνης Παυλίδης , ιστορικός, και η Δέσποινα Δαλιάνη που εκτός από ιστορικό μέλος του συλλόγου κατάγεται από την Μικρά Ασία. Μαζί τους και η Άννα Σπυροπούλου, φιλόλογος-ιστορικός.

Ένα αφιέρωμα μιας χρονιάς και μια εκδήλωση, ίσως είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για να θυμηθούμε και να τιμήσουμε την ιστορία του Μικρασιατικού Ελληνισμού.

Η έκθεση φωτογραφίας θα είναι διαθέσιμη για το κοινό στις 20:00 ενώ η εκδήλωση θα ξεκινήσεις στις 20:30.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί Υπό την Αιγίδα του Δήμου Παλλήνης.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή συλλόγου “Η ΠΗΓΗ” στο Ναύπλιο

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022 η ημερήσια εκδρομή του συλλόγου “Η ΠΗΓΗ” στο Ναύπλιο. Η συμμετοχή των μελών και φίλων του συλλόγου ήταν μεγάλη και με σύμμαχο τον καλό καιρό περάσαμε μία μοναδική μέρα ξενοιασιάς στο όμορφο Ναύπλιο.

Η βόλτα με το τρενάκι μας έδωσε την ευκαιρία να επισκεφθούμε τα πιο σημαντικά αξιοθέατα του ιστορικού κέντρου και στη συνέχεια ακολούθησαν οι βόλτες στα σοκάκια της Παλιάς Πόλης. Νωρίς το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, χαρούμενοι και ανανεωμένοι.

Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή σας και ελπίζουμε να σας δούμε στην επόμενη εκδρομή.

 

 

Με μεγάλη επιτυχία πραγατοποιήθηκε η συνάντηση μελών και φίλων του συλλόγου στην τελετή λήξης.

Μεγάλη ήταν η προσέλευση μελών και φίλων του συλλόγου “Η ΠΗΓΗ” του Γέρακα στην τελετή λήξης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13-7-2022 έξω από τα γραφεία του συλλόγου. Σε ένα πολύ χαρούμενο και φιλικό κλίμα συναντηθηκαμε, συζητήσαμε, γελάσαμε, ήπιαμε ένα κρασάκι με ένα μεζέ και περάσαμε πολύ όμορφα. Όλοι το είχαμε μεγάλη ανάγκη να συναντηθούμε και να μιλήσουμε από κοντά. Όσοι ήρθαν στην τελετή λήξης έφεραν μαζί τους και προϊόντα τα οποία θα διαθέσουμε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Παλλήνης.  Ευχαριστούμε όλους όσοι μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ευχόμαστε Καλό καλοκαίρι σε όλους.